Sunday, May 20, 2012

Praline Hot Chocolate

praline-hot-chocolate
Mogyoróvajjal ízesített forró csokoládé

Hozzávalók (személyenkét):
1 csésze tej (organic whole milk)
6-8 kocka étcsokoládé (85% organic dark chocolate)
1 tk. mogyoróvaj (organic hazelnut butter)
1 tk. finomítatlan nádcukor (organic unrefined cane sugar)
1 csipet őrölt fahéj
1 csipet frissen reszelt szercsendió

biona-organic-hazelnut-butter
A finomítatlan nádcukrot egy kisebb nyeles lábasba tettem és alacsony lángon kissé megolvasztottam. Ráöntöttem a tejet és finoman, lassan felforraltam.

Egy másik, valamivel nagyobb lábasban épp csak megolvasztottam az étcsokoládét, hozzáadtam a mogyoróvajat, a fahéjat és a szerecsendiót, majd folyamatos kevergetés mellett felöntöttem a forró tejjel. Habosra kevertem és tálaltam. Enjoy!

• Biona Organic Hazelnut Butter INGREDIENTS: 100% Organic Hazelnuts;

• Green & Black's Organic Dark Chocolate (cocoa solids 85%) INGREDIENTS: organic cocoa mass, organic cocoa butter, organic fat-reduced cocoa powder, organic raw cane sugar, organic vanilla extract;

praline-hot-choc-ingredients
Ital tipp: Chocolate Caliente, Kávés-rumos fagylalt ital,
Rum and Coke, Light and Stormy,
Banánturmix, Chiás banánturmix,
Summer juice, Áfonyás-ananászos smoothie,
Mentás-citromos frissítő, Genmaicha;

4 comments:

Éva said...

Csak egy icipici pohárkával nem kérhetnék?:-) Annyira megkívántam nagyon guszta!

Konyhavirtuóz said...

Még sosem jutott eszembe mogyoróvajjal ízesíteni a forró csokit, úgyhogy muszáj lesz kipróbálnom!

Kati said...

A mostani hideg napokban bizony én is megkóstóltam volna:)

Anazar said...

Éva, egy naggyal is!! Köszönöm :-)

Konyhavirtuóz, a mogyoróvaj remek ízt kölcsönöz a csolokádés tejnek, bátran ajánlom ;-))

Kati, meg is kínálnálak :-)