Friday, February 04, 2011

Konyhakredenc (Én itt főzök)

my kitchen
Napra pontosan öt éve és két hete ebből az apró konyhából kerül az asztalunkra a mindennapi falat. Kompaktnak kompakt (egészen pontosan 1,8 m x 2,25 m), de praktikusnak már kevésbé mondható. Igen, a hűtőszekrény a sütő mellett van! Nem túl meglepő (errefelé), sőt, sajnos gyakori ez a megoldás (az előző helyen is így volt, és az elgondolást nem egészen értettem már akkor sem).

A konyhámnak se ablaka, se ajtaja. Egy boltív nyílik a nappaliból (tálalni is ott szoktam), ezért a nap nagy részében sajnos elég sötét, így villanyt kell kapcsolnom főzéshez, mosogatáshoz.

A mikrohullámú sütőt a napokban kilakoltattam, így a gabonapelyhek és egyéb gabonák, valamint a gyümölcsös kosár kapott ott helyet. Felette a fűszeres polc.

A mini hűtőt gyakran olvasztom, hiszen a még apróbb fagyasztóláda hamar bejegesedik. Ezért (is) általában nem tárolok benne, csak nagy ritkán fagy le egy-egy adag hal.

Két éhes ember kis helyen is elfér(t), de most, hogy nincs mikró, az a párom területe, ha előkészületekről van szó. Enyém a tűzhely bal oldala, övé a túlsó. Eddig osztoztunk, váltottuk egymás a mosogató mellett, de most mindenki kényelmesen hámoz, aprít, kikavar, megtölt, szeletel.

my kitchen

2 comments:

Kati said...

Hát igen, sok jó ember kicsi helzen is elfér, ahogy tartja a mondás, így van ez a konyhával is.

Anazar said...

Ha éhes, még inkább igaz :-D))) Most már azért nagyobb lett a hely, hogy a mikrót kiebrudaltam ;-)